The Residents

Om de doelstellingen van de stichting te behalen is een samenwerking met The Residents van het Residentie Orkest aangegaan.

In het programma The Residents krijgen honderden kinderen van 8,9 en 10 jaar uit de Haagse 'achterstandswijken' wekelijks instrumentale muzieklessen. En dat niet alleen: samen vormen zij een heus symfonieorkest!

The Residents is een initiatief van het Residentie Orkest in samenwerking met onder ander het Koorenhuis en nu ook met de Hans Dijkstal Stichting en richt zich op kinderen die normaal gesproken niet de mogelijkheid zouden hebben om actief met muziek bezig te zijn.

Maak het mogelijk voor de meest talentvolle kinderen

De Hans Dijkstal Stichting richt zich specifiek op die kinderen in dit project die talent hebben en verder willen. Dit behoeft extra aandacht. Het gaat om kinderen die vanwege hun uitzonderlijk snelle voortgang of vanwege hun leeftijd uit het programma van het Leerorkest The Residents zijn gegroeid.

De Hans Dijkstal Stichting is voornemens per jaar een aantal talentvolle kinderen deze mogelijkheid te geven.

Meer informatie over The Residents vindt u op de website van het Residentie Orkest.

Contact: info@hansdijkstal.nl of bel Anouk Dijkstal 06-43 54 33 30

Inloggen
hansdijkstalstichting.nl - site by site by Kant en Klare site uw eigen unieke website!